پروژه های تخصصی مهندسی برق

پروژه های تخصصی مهندسی برق

پروژه های ارائه شده شامل زمینه های سیستم های قدرت، الکترونیک قدرت و ماشین های الکتریکی، انرژی های نو و شبکه های HVDC می باشند.

محل لوگو

شبیه سازی مقاله جبران سازی نامتعادلی ولتاژ در ریز شبکه با ژنراتور سنکرون مجازی


شبیه سازی مقاله جبران سازی نامتعادلی ولتاژ در ریز شبکه با ژنراتور سنکرون مجازی

مبدل های قدرت در دهه گذشته کاربردهای زیادی در صنعت برق پیدا کرده اند. ژنراتور سنکرون مجازی (VSG) یک نمونه واقعا موثر از این مبدل ها است که می تواند برای القای دینامیک مورد نظر به شبکه استفاده شود. علیرغم عملکرد عالی VSGها در شرایط متعادل، آنها انعطاف پذیری لازم برای حذف اجزای نامتعادل را ندارند. برای مقابله با این مسئله، یک چارچوب مرجع دوگانه سنکرون مجزا (DDSRF) مبتنی بر VSG در این مقاله پیشنهاد شده است. با اعمال این روش در ساختار VSG در شرایط ولتاژ نامتعادل، با جداسازی مولفه های مثبت و منفی، بخش های نوسانی عمدتا حذف شده و مقادیر DC با این هدف که کنترل کننده ها بتوانند عملکرد بهتری داشته باشند، استخراج می شوند. مزایای طرح پیشنهادی شامل دقت بالاتر، کنترل پذیری بهتر، جداسازی موثر مولفه ها و عملکرد قوی در شرایط بارهای بسیار سنگین است. نتایج شبیه‌سازی اعتبار و اثربخشی استراتژی پیشنهادی در برابر VSG سنتی و تکنیک‌های قبلی ارائه‌شده برای تقویت VSG در شرایط نامتعادل در یک ریزشبکه جزیره‌ای را اثبات می‌کند. لازم به ذکر است که این شبیه سازی توسط نرم افزار MATLAB ورژن 2020b پیاده سازی شده است. در صورت نیاز به ورژن پایین تر و یا توضیحات بیشتر با ایمیل قرار داده شده در زیر مکاتبه فرمایید.

عنوان مقاله:

A DDSRF-based VSG control scheme in islandedmicrogrid under unbalanced load conditions

انتشارات و سال انتشار: Springer - 2023

Email: matlab.power.4kia@gmail.com


مبلغ قابل پرداخت 660,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 37

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

هدف این مجموعه آموزش مطالب تخصصی در قالب پکیج های آموزشی می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما