پروژه های تخصصی مهندسی برق

پروژه های تخصصی مهندسی برق

پروژه های ارائه شده شامل زمینه های سیستم های قدرت، الکترونیک قدرت و ماشین های الکتریکی، انرژی های نو و شبکه های HVDC می باشند.

محل لوگو

شبیه سازی شبکه HVDC


شبیه سازی شبکه HVDC

در این پروژه، یک واحد انرژی تجدید پذیر (توربین بادی) از طریق خطوط جریان مستقیم ولتاژ بالا (HVDC) به یک شبکه AC متصل شده است. بدیهی است که از دو مبدل (کانورتر) AC به DC جهت تبدیل پارامترهای الکتریکی استفاده شده است. سیستم های کنترل مبدل ها برای واحد تجدید پذیر و شبکه به ترتیب کنترل توان ثابت و کنترل ولتاژ می باشند. در سیستم های کنترلی پیاده سازی شده، با استفاده از تبدیل سه فاز به دو فاز، مولفه های محور d و محور q را بدست آورده و سپس دو کانال کنترلی اکتیو و راکتیو ایجاد می شود. در کانال اکتیو می توان توان اکتیو و ولتاژ را کنترل کرد و در کانال راکتیو می توان به کنترل دامنه ولتاژ AC و توان راکتیو دسترسی پیدا کرد. لذا با توجه به الزامات شبکه مورد نظر می توان چند سناریو کنترلی را پیش برد. لازم به ذکر است که پارامترهای تنظیم شده برای واحد های مختلف موجود در شبیه سازی از سیستم استاندارد CIGRE گرفته شده که فایل های منبع آن (مشخصات مبدل ها، کابل ها، شبکه و توربین بادی) به صورت جداگانه ضمیمه شده است. لازم به ذکر است که این شبیه سازی توسط نرم افزار MATLAB ورژن 2020b پیاده سازی شده است. در صورت نیاز به ورژن پایین تر و یا توضیحات بیشتر با ایمیل قرار داده شده در زیر مکاتبه فرمایید.

Email: matlab.power.4kia@gmail.com


مبلغ قابل پرداخت 620,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 44

هدف این مجموعه آموزش مطالب تخصصی در قالب پکیج های آموزشی می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما